طراحی قالب وردپرس با آرتاکد چگونه است ؟


 طراحی قالب وردپرس سفارشی توسط تیم برنامه نویسی Artacode :

 تیم برنامه نویسی ور طراحی سایت وردپرس Artacode با توجه به توانایی هایی که در پیاده سازی و طراحی انواع وب سایت ها، طراحی قالب وردپرس، افزونه نویسی، افزونه نویسی قالب وردپرس و ... دارد، می تواند قالب و افزونه های مورد نیاز وب سایت شما را طراحی کرده و حتی وب سایت وردپرسی شما را از صفر تا مرحله جذب مشتری.

  تیم برنامه نویسی ما می تواند وب سایت شما را با توجه به امکانات مورد نظر شما به طور کامل پیاده سازی و راه اندازی کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 به طور کلی، تیم ما می تواند یک قالب برای وب سایت وردپرس شما به دو صورت پیاده سازی کند:

 

 طراحی قالب وردپرس از صفر تا صد منحصرا با زبان های css,html,php

 استفاده از طراحی قالب وردپرس با Elementor یا قالب های آماده

 در روش اول که برنامه نویسی قالب وردپرس از ابتدا می باشد، تیم برنامه نویسی ما از ابتدا یک قالب را با توجه به امکانات مورد نظر شما پیاده سازی می کند.

  البته روش دوم به دو قسمت تقسیم می شود که روش اول طراحی قالب وردپرس با المنتور است (که در بالا به مزایای آن اشاره کردیم) و روش دوم با استفاده از قالب های آماده وب سایت شما طراحی و تولید می شود. .

  سوال: آیا استفاده از قسمت دوم در روش دو، یعنی قالب های آماده، احتمالاً وب سایت من را محدود می کند تا نتوانم به راحتی وب سایت مورد علاقه خود را مدیریت کنم؟ همانطور که گفته شد قطعا قالب های آماده یک سری مزایا و معایب دارند که به نظر ما معایب آنها بیشتر از مزیت هایشان است و می تواند محدودیت هایی را برای تیم برنامه نویسی ما و وبسایت اختصاصی یا وردپرس شما به همراه داشته باشد.

 اما در روش طراحی قالب با المنتور که روشی کاملا حرفه ای و سریعتر از طراحی انحصاری است، مزایای زیادی دارد، این روش برای شما بهینه تر و بهتر است. با این حال تیم برنامه نویسی ما آماده همکاری با شماست.

 طراحی قالب وردپرس با Artacode

 ویژگی هایی که یک وب سایت وردپرس خوب باید داشته باشد

 به طور کلی یک وب سایت وردپرسی خوب از نظر استانداردهای موجود باید دارای ویژگی های خاصی باشد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

 

 پاسخگو و واکنشی

 رعایت اصول فنی سئوی وب سایت

 حفظ امنیت وب سایت و جلوگیری از نفوذ بدافزارهای اساسی

 تجربه کاربری مناسب برای کاربران شما

 گرافیک و طراحی مناسب

 بارگذاری سریع و راحت برای کاربران

 قیمت طراحی قالب وردپرس چقدر است؟ محدوده قیمت طرح های قالب وردپرس گسترده است و باعث سردرگمی مشتریان می شود. همچنین یک وب سایت با قیمت پایین وب سایت خود را با امکانات زیاد طراحی می کند در حالی که وب سایت یا شخص دیگری وب سایتی با امکانات کمتر با قیمت پایین طراحی می کند. ممکن است با مشکل مواجه شده باشید. گران است بنابراین، هزینه تولید صفحه اصلی کیفیت صفحه اصلی را تضمین نمی کند. اگر می خواهید با اطمینان به وب سایت خود به یک شرکت اعتماد کنید، حتماً نمونه کارها و تجربه آنها را بررسی کنید. اینکه وب سایت شما چه ویژگی هایی دارد و چگونه باید پیاده سازی یا مورد نیاز در کنار برنامه نویسی وب سایت شما باشد، بر قیمت نهایی وب سایت شما تأثیر می گذارد. در زیر برخی از موثرترین عناصر طرح طراحی وب سایت وردپرس آورده شده است.

 

 نحوه پیاده سازی سایت

 امکانات مورد نیاز

 سرویس موبایل

 قابلیت اطمینان شرکت تولیدی وب سایت وردپرس

 ظاهر سایت

 تعداد افرادی که در پیاده سازی وب سایت شرکت دارند

 برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دقیق طراحی سایت در شیراز با وردپرس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 سوال: آیا Artcode می تواند وب سایت ها را پشتیبانی و مدیریت کند؟

 بله، تیم ما متشکل از افرادی است که با اصول مدیریت و پشتیبانی وب سایت آشنا هستند و می توانند شما را راهنمایی کنند.

 حداقل زمان لازم برای پیاده سازی طراحی قالب وردپرس:

 به طور کلی زمان لازم برای پیاده سازی قالب وب سایت وردپرس به امکانات و ویژگی های مورد نیاز شما و نحوه پیاده سازی وب سایت شما بستگی دارد. با این حال، اگر از یک قالب آماده استفاده کنید، این بار حداقل یک هفته طول می کشد و اگر قالب را از ابتدا ایجاد کنید، می گویم پروژه می تواند تا سه ماه طول بکشد.

 

منبع : www.artacode.net



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

سفارش ساخت افزونه وردپرس چگونه است ؟

کاشت ابرو در همدان توسط بهترین کلینیک های پوست و مو

کاشت مژه نچرال یا طبیعی چگونه است