سفارش ساخت افزونه وردپرس چگونه است ؟

 در این مقاله به بررسی نحوه سفارش طراحی یا ساخت یک پلاگین عالی و اختصاصی برای وردپرس میپردازیم .

وردپرس چیست ؟

طراحی سایت وردپرس


وردپرس با اکوسیستم افزونه ها و مضامین  خود به هر کسی اجازه می دهد تا یک وب سایت جذاب ایجاد کند - نه فقط طراحان وب. اما اگر قبلا هرگز وب سایتی طراحی نکرده اید، باید تمام گزینه های خود را در نظر بگیرید. شما می توانید یک طراح را استخدام کنید تا یک وب سایت از ابتدا بسازد، یا سایت خود را با استفاده از تم های از پیش طراحی شده و سایر اجزا بسازید.

در حالی که استخدام یک طراح می تواند پرهزینه باشد، انعطاف پذیری و سفارشی سازی بیشتری را فراهم می کند تا بتوانید یک وب سایت کاملا منحصر به فرد ایجاد کنید که نشان دهنده برند شما باشد. با این حال، اگر بودجه کمی دارید، بهتر است سایت خود را طراحی کنید. این کار به خودآموزی نیاز دارد، اما می‌توانید منابع و ابزارهای زیادی برای کمک به ایجاد و سفارشی‌سازی یک وب‌ سایت وردپرس با آرتاکد  پیدا کنید .

برای کمک به تصمیم گیری در مورد مسیری که باید انتخاب کنید، ما لیستی از بهترین شرکت های طراحی وب وردپرس و برآورد هزینه آنها را گردآوری کرده ایم. ما همچنین آموزش‌ها و نرم‌افزارهایی را قرار داده‌ایم که می‌توانند به شما کمک کنند تا در طراحی وب وردپرس بیشتر بیاموزید.

کسب و کار خود را با artacode برای وب سایت های وردپرس رشد دهید

برای طراحی پلاگین وردپرس اینجا کلیک کنید 

بهترین شرکت های طراحی وب وردپرس

بهترین شرکت های طراحی وب وردپرس در مورد اهداف و نیازهای شما می پرسند و سپس یک وب سایت وردپرس سفارشی تولید می کنند که ممکن است شامل انواع پست های سفارشی، طبقه بندی ها، پلاگین ها و API  هایی باشد که به طور خاص برای شما طراحی شده اند. در اینجا چند شرکت وجود دارد که دقیقاً این کار را انجام می دهند.

قیمت طراحی وب سایت وردپرس

طبق گفته OuterBox ، قیمت آژانس‌های وردپرس معمولاً بین 1000 تا 10000 دلار برای طراحی است.

با این حال، هزینه واقعی استخدام یک شرکت طراحی وب وردپرس به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • تعداد صفحات سایت شما
  • نوع سایت (کسب و کار کوچک، تجارت الکترونیک و غیره)
  • چه بخواهید عناصر طراحی خاص مانند انیمیشن ها را داشته باشید
  • چه از یک تم سفارشی یا قالب از پیش طراحی شده استفاده کنید
  • این که آیا به عملکرد سفارشی نیاز دارید
  • خدمات اضافی مانند برنامه ریزی سئو و نوشتن محتوا

این قابل درک است اگر از تخمین بالگرد بالا ترسیده باشید. خبر خوب این است که قیمت باید در چندین نقطه در طول رابطه کاری شما با یک آژانس طراحی مورد بحث قرار گیرد.

ابتدا، می توانید قبل از هر تعهدی از یک آژانس قیمت بگیرید. به این ترتیب، درک واضح‌تری از میزان هزینه‌های خود دارید و می‌توانید از قیمت‌گذاری برای محدود کردن آژانس‌هایی که بین آنها تصمیم می‌گیرید استفاده کنید.

در طول این مرحله ارزیابی، می توانید از آژانس ها نیز بخواهید که یک طرح پیشنهادی طراحی وب سایت ارائه دهند. این پیشنهادات به وضوح هدف طراحی یا طراحی مجدد وب سایت شما، هزینه ها، جدول زمانی و هرگونه شرایط و ضوابط را مشخص می کند.

در اینجا نمونه ای از مقدمه طرح پیشنهادی طراحی وب سایت وردپرس آورده شده است. همچنین می توانید سایر بخش های موجود در فهرست مطالب را در نوار کناری سمت چپ مشاهده کنید.

برای طراحی قالب وردپرس اینجا کلیک کنید 

مقالات مرتبط :




نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کاشت ابرو در همدان توسط بهترین کلینیک های پوست و مو

طراحی قالب وردپرس با آرتاکد چگونه است ؟